top of page

Huisreglement

GOEDE AFSPRAKEN MAKEN GOEDE VRIENDEN

Wij hebben respect voor u, hebt u dit ook voor ons?

​

BEHANDELING ANNULEREN / VERPLAATSEN / NIET NAKOMEN

Een afspraak afzeggen of verplaatsen kan tot 24 uur op voorhand en uitsluitend via telefoon.  Annulatie via e-mail wordt niet aanvaard. Indien u niet tijdig afzegt, zijn wij genoodzaakt volgende regelingen te treffen:

  • Indien u binnen de 24 uur van tevoren annuleert, brengen we 50% van de totale prijs van uw behandeling in rekening, ongeacht de reden. Wanneer u zelf regelt dat er iemand anders in uw plaats komt voor dezelfde behandeling, brengen we geen kosten in rekening.

  • Indien u niet laat weten dat u verhinderd bent zijn we genoodzaakt het totale bedrag, 100% dus, van de geplande behandeling in rekening te brengen.

  • Meldt u de afspraak binnen de 24 uur af onder vermelding van ziekte, dan is er een doktersverklaring nodig. Zo niet zijn we genoodzaakt 50%  in rekening te brengen.

  • Bij te laat komen op de afspraak, wordt de duurtijd van de behandeling aangepast aan de nog beschikbare tijd, zodat de volgende klant op tijd kan behandeld worden. Het bedrag van de behandeling blijft echter wel hetzelfde.

  • Aangekochte producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

 

CADEAUBONNEN

  • Cadeaubonnen kunnen voor alle behandelingen en producten gebruikt worden.

  • Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig, zodra de datum vervallen is, kunnen wij deze niet meer accepteren.

 

ABONNEMENTEN

  • Alle abonnementen zijn maximum 3 maanden geldig. Indien uw behandelingen niet tijdig opgenomen worden vervallen ze. Hiervoor kan geen geld teruggegeven worden. Gelieve hierbij ook rekening te houden met de mogelijke wachttijden.

 

BETALINGEN

 

  • Wij aanvaarden enkel cash of betalingen via de bancontactapp op uw telefoontoestel. 

  • Gelieve dit ook al thuis te installeren zodat wij hier geen tijd mee verliezen. 

  • Betalingen via overschrijving worden niet meer toegelaten. Hierop worden géén uitzonderingen gemaakt.

bottom of page